رزرواسیون پروازهای فرست کلاس

امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ فراتر از حد تصور شماست، برخی خدمات هواپیمایی سیمرغ فراتر از یک هتل پنج ستاره را به مسافران بخش فرست کلاس هواپیما ارائه می‌دهند. به طور کلی بلیط‌ هواپیما در پروازهای تجاری داخلی و خارجی هواپیمایی سیمرغ در چهار کلاس پروازی اقتصادی، اکونومی، بیزینس و فرست کلاس به مسافران فروخته می‌شود و مسافران براساس بودجه خود می‌توانند بلیط مناسب را برای سفر هوایی خریداری کنند. معمولا ارزان قیمت‌ترین بلیط هر پرواز مربوط به صندلی‌های قسمت اقتصادی است و گرانترین صندلی‌ها هم در قسمت فرست کلاس پرواز قرار دارد، همه این کلاس‌های پرواز در یک هواپیما تعریف می‌شود و فقط محل قرارگیری صندلی‌ها و خدمات ارائه شده به مسافران متفاوت است.

 امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ بسیار زیاد است و حد استانداردی ندارد، در واقع هواپیمایی سیمرغ برای رقابت با سایر شرکت‌های هواپیمایی تمام توان خود را برای ارائه خدمات منحصر به فرد به خرج داده است.

امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ

اولین تمایز بلیط فرست کلاس با دیگر بخش‌های هواپیما مربوط به نوع صندلی و فضایی می‌شود که به هر مسافر در پروازهای فرست کلاس اختصاص می‌دهند، صندلی‌های فرست کلاس علاوه بر اینکه عرض بیشتری دارد، راحت تر بوده و فاصله بیشتری با صندلی‌های دیگر دارد. هواپیمایی سیمرغ نیز برای اینکه مسافران حریم خصوصی بیشتری داشته باشند، صندلی‌ها به صورت اتاقک طراحی کرده‌اند. صندلی‌های این بخش برای استراحت و خوابیدن به صورت کامل باز می‌شود و مسافران در کمال آرامش در محیطی دنج و کم رفت و آمد می‌توانند مدت زمان پرواز را بگذرانند.

۱. پرواز فرست کلاس چه امکاناتی دارد؟ 

 بلیط هواپیما فرست کلاس چه امکاناتی دارد؟ در جواب افراد باید بگوییم که وقتی که بلیط سفر هوایی شما در یک پرواز از نوع فرست کلاس باشد، یعنی در بهترین قسمت هواپیما با خدماتی بیشتر از بلیط‌های بیزینس و اکونومی و اقتصادی قرار است در طول پرواز از شما پذیرایی شود. بلیط فرست کلاس هواپیما گرانترین بلیط در هر پرواز محسوب می‌شود که خریداران آن نسبت به هزینه پرداختی انتظار امکانات بیشتری هم دارند. یکی از اولین نکاتی که در زمان سوار شدن به هواپیما با بلیط فرست کلاس با آن رو به رو می‌شوید، نحوه استقبال و راهنمایی خدمه پرواز هواپیمایی سیمرغ به شما مسافر گرامی می‌باشد.

فضای بزرگ و صندلی‌های راحت از مشخصه‌های اصلی بخش فرست کلاس پروازهای هواپیمایی سیمرغ است که در سال‌های اخیر تقریبا تمامی ایرلاین‌های خارجی آن را به صورت اتاقک‌های تک نفره طراحی کرده‌اند. امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ محدود به فضای اختصاصی صندلی‌ها نیست و برای مسافران خدمات دیگری مانند منوی غذایی نیز برای سفارش غذا در نظر گرفته شده است تا همچنین مسافران فرست کلاس می‌توانند در طول پرواز نوشیدنی‌های مختلف را به تعداد دلخواه سفارش دهند. تجربه سفر با فرست کلاس حتی قبل از سوار شدن به هواپیما آغاز می‌شود! هواپیمایی سیمرغ برای راحتی مسافران فرست کلاس خود تا قبل از پرواز هم فکر کرده‌اند و  یک راننده شخصی را برای مسافران این بخش در نظر گرفته‌اند که تا فرودگاه و کابین باشکوه فرست کلاس آنها را همراهی کنند.

امکانات پرواز فرست کلاس ایرلاین های خارجی - الی گشت

۲. سفر هوایی لوکس با پرواز فرست کلاس – امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ

هواپیمایی سیمرغ به مسافرانی که بلیط فرست کلاس تهیه کرده‌اند، خدمات و امکانات لوکسی را در طول پرواز هدیه می‌دهند. کلمه فرست به معنی اولین است و این یعنی از مسافران با امکانات درجه یک در این پرواز پذیرایی می‌شود. سفر هوایی لوکس با بلیط فرست کلاس دقیقا برابری می‌کند، مسافرانی که تجربه پرواز با این کیفیت را دارند تا مدت‌ها لذت سفر لوکس با خدمات درجه یک را برای دیگران تعریف می‌کنند.

امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ با پروازهای داخلی قابل مقایسه نیست و به همین دلیل لوکس بودن این خدمات نامحدود و بعضا فراتر از انتظارات مسافران، آنها را نیز شگفت زده می‌کند. از آنجا که مسافران بخش فرست کلاس اغلب افراد مشهور و ثروتمند هستند به همین دلیل محدودیت در قیمت بلیط‌ها برای آنها وجود ندارد و فقط کیفیت خدمات و لوکس بودن آنها مهم است. جنبه‌های مختلفی برای خاص بودن یک ایرلاین وجود دارد و بلیط فرست کلاس یکی از این بخش‌های مهم در هواپیمایی سیمرغ هست.

سفر هوایی لوکس با پرواز فرست کلاس - امکانات پرواز فرست کلاس ایرلاین های خارجی - الی گشت

۳. امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ ویژه پروازهای طولانی

بلیط فرست کلاس اغلب در پروازهای طولانی هواپیمایی سیمرغ ارائه می‌شود، امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ ویژه پروازهای طولانی به اندازه‌ای جذاب و متنوع است که مسافران این شرکت‌ها برای راحتی و آرامش در طول سفر هزینه این بلیط‌ها را پرداخت می‌کنند.

به غیر از زیبایی و طراحی ویژه کابین‌ فرست کلاس پرواز، ایمنی هم در این محوطه‌ها بسیار عالی رعایت شده است. در کابین فرست کلاس امکانات متنوعی طراحی شده تا مسافران در پروازهای طولانی احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند و خستگی سفر را کمتر متحمل شوند. در این پروازها تخت خواب، مبلمان چرمی راحت، نمایشگرهای بزرگ برای دیدن فیلم و همچنین حمام شخصی تعبیه شده است تا مسافران همانند یک هتل مجلل مدت زمان پرواز را بگذرانند. اگر تاکنون در پروازهای فرست کلاس‌ داخلی چنین امکاناتی را تجربه نکرده‌اید و شنیدن آنها شما را متعجب کرده، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکبار امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ را با خرید این بلیط‌ها تجربه کنید.

۴. چرا پرواز فرست کلاس گران تر است؟

ارائه خدمات و امکانات فوق لوکس هم در پروازهای فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ مسئله‌ای عادی است. بسیاری می‌پرسند که چرا بلیط هواپیما فرست کلاس گران تر است؟ دلیل این گرانی امکانات پرواز فرست کلاس هواپیمایی سیمرغ می‌باشد، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند که به اندازه هزینه دریافتی خدمات ویژه به مسافران خود ارائه دهند.

بلیط پروازهای فرست کلاس نسبت به دیگر سطوح پروازی قیمتی بسیار بالا داشته و مسافرین این سطح پروازی نیز از افراد ویژه و سرمایه داران بزرگ هستند. در مجموع در برخی از سفرهای طولانی و به دلیل سختی های مسیر سفر برخی ترجیح می دهند از پروازهای فرست کلاس برای تجربه سفری لذت بخش و راحت استفاده کنند.

چرا پرواز هواپیما فرست کلاس گران تر است - امکانات پرواز فرست کلاس ایرلاین های خارجی - الی گشت


چاپ   ایمیل